26 Mayıs 2009 Salı

Ben Dididay..Balerina Dididay..

Annemcim son günlerde beni adeta Vileda Seti gibi kullanıyor.İşsizliğimi de fırsat bildi sağolsun.Bu aralar evdeki en bi çok amaçlı temizlik edevatı işlevine sahibim.Mutfakta aşçı, banyoda ovmacı, salonda tozalmacı, misafir yanında hanımcıkcık, sofrada da şef garson olarak belirlenmiş organize bir görev tanımım var.Gerçi yetki alanım hergeçen gün genişletiliyor annem tarafından hiç fikir sahibi olmadığım şeyler hususunda bile artık" kızım dididay bi bak bakiimm şuna" demek suretiyle fikrimi soruyor, sormakla kalmayıp uyguluyor.

Velhasıl kelam Köle İsaura'dan hallice durumum.Ama içimdeki poliyannacan devreye girdiğinde görüyorum ki işsizliğe düşerken yanıma aldığım birkaç güzel şeyden biri de bu aslında..
Annemle geçireceğimiz daha kaç yılımız var bilmiyorum.Ama bu sürenin dünya zamanıyla bana yetecek uzunlukta olmadığını düşündükçe, günboyu doya doya annemle zaman geçirmek daha bi kıymetli oluyor..

Ne demiş sevgili Pınar Süt.."Bi tek annem olsun, bana bişey olmaaaazzzz" :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder