26 Mayıs 2009 Salı

Yeni bir hayat istiyorum..
İçine huzur istiyorum..
Eşşek kadar bir silgiyle bugüne kadar herbiyerimde kalmış tüm istemeyen izleri silmek istiyorum..
Kendini seven, bi o kadar da beni seven bi adamla ölene kadar , ölesiye bir aşk yaşamak istiyorum..
O adamdan güzel güzel çocuklar yapmak istiyorum..
Şahane bir kariyer sahibi süper iş kadını olup aynı zamanda utanmadan şahane reçeller yapmak istiyorum..
Saat gece 00.44 itibariyle AAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! diye bağırarak 13.katlı apartmanı sabaha kadar merdivenle inip çıkmak istiyorum...

Çok şey mi istiyorum?!!??!!??!?!?!??!

Bir başka " çıldırmaya 5 kala" "yeni kayıt"ında görüşmek üzere..
esen kalınn...

4 yorum:

  1. 13 katlı apartman çok değil değil bence bebeimm.. başarabilirsinn.. inanıorum sana :):):) tabe sonra derman kalır mı bilemedim.. :) ama zayıflatıcı bir aktivite olduğu içüüünnnnnnn, seve seve sana eşlik ederim... :)))))))

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun.:))
    E çıkıyorum ben merdivenleri o zaman koş gel :P

    YanıtlaSil
  3. tek tek isteklerinden bende istiyorum
    yırtık dondan çıktım biraz ama
    13. kata hariç =)

    YanıtlaSil
  4. Darısı başına o zaman:)

    YanıtlaSil