11 Ocak 2009 Pazar

Bahane..

İş-ev arası şehirlerarası..Yol çok uzun, yolda geçen süre uzun, çalışma saatleri uzun..Bu arada özellikle de yolda aklıma güzel cicili bicili satırlar geliveriyor.Böyle uzun bir yazının ilk cümlesi olabilecek satırlar ama.Yazacak yer bulamıyorum çoğu zaman, aklımda tutmaya çalışıyorum.Ama çoğu ipi salınmış balon gibi uçup gidiyorlar.Halbuki ne çok istiyorum burayı kelimelerle doldurmayı.Kimsenin bilmediği o çok kıymetli satırlarımı paylaşmayı..
Neyse, şimdilik veda ediyorum telefonumun kayıtlar bölümünden dizelerle..

Şımarıklığımdır ve içimdeki huzur bulutu hayatı güzel kılan.
Yattım bulutumun üstüne seyreyliyorum,
Kendi hızına yetimeye çalışan tık nefes dünyayı...

2 yorum:

  1. bence bi ajanda ya da not defteri taşımanın zamanı gelmiş..son 3 satırı okuduktan sonra..

    YanıtlaSil
  2. Sanırım.Telefonun hafızası doldu çünkü çoktan:)

    YanıtlaSil